links boven

donderdag 21 maart 2013

Haken voor Pasen

Gezellig Haken voor Pasen!
Hier wat leuke links naar leuke 
 Nederlandse Haakpatroontjes!!!


 Paasdieren haken bij Stefanie van Kneutsel
http://kneutsel.blogspot.nl/2013/03/een-ei-is-geen-ei.html



Eierdopjes haken bij Sascha 
http://sascha-lovetoknit.blogspot.nl/2013/02/eierdopjes-haken-met-gratis-patroon.html




Leuke Paasnetjes bij de Merle

Leuke Kip Paasmandje van Drops Design

Konijntje Pluis

Paaskuiken

 Paas Uiltjes

Kuikentje in ei van Grietje Karwietje

Bertje Kuiken ook van Grietje Karwietje

Gemutste eitjes

Gehaakte Eierwarmers van Haken en Meer

Paaseitjes voor de Paastakken

Op mijn blog vind je bovenaan een pagina voor nog meer Haakpatronen voor Pasen!!!

Ook op Pinterest vind je nog meer ideeen/haakwerk 
voor Pasen

6 opmerkingen:

  1. Hee, wat leuk dat ik er tussen zit met mijn eiwarmertjes!! Dank je wel ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    Thx voor al de leuke tips. Ik ga ook zeker het konijn proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen weer. Altijd gezellig om hier te komen kijken. Meestal staat er iets tussen wat ik ook weer wil maken.
    gr. Meijra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het een is nog leuker dan het anderen
    enig

    Fijn weekeinden gr joke

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me