links boven

woensdag 22 mei 2013

Metamorfose

Wat een aangename verandering!
Niet van de regen in de drup, 
maar van de regen in de blauwe lucht!!!
 En dat binnen een tijdsbestek van een paar uren vliegen..
De vliegreis was appel eitje.Ik ben eigenlijk een schijtbak wat vliegen betreft,sta liever 
met beide benen op de grond...
Met een blik op oneindig heb ik zowaar genoten...
Met een tussenlanding op Kos, 
was ik gelijk
  gewent geraakt aan het stijgen en landen...hi

 Hier vliegen we over Rhodos stad.

Van 6 graden celcius naar 26...28 graden celcius


De koperen ploert staat hier recht boven ons...
Een warme bries zorgt voor de nodige verkoeling...
Het water van de Middellandse zee is heerlijk, helder en verfrissend...
 Dit is de baai, ons strand, 100 meter van ons appartement...



We genieten met volle teugen van het zomerse weer
Langzaam ontdooi ik en smelt weg,en droom verder....
Dit is echt genieten!!!!

 De eerste dag al helemaal verbrand, ben al zo rood als een kreeft!

 Dit is ons appartementen complex
Sun and Sea in Faliraki




Van het wandelen is  vandaag helaas niets van 
terecht gekomen....
Het was daar echt te heet voor...
Misschien een volgende keer.....

 Uitzicht van ons balkonnetje...

Een luie vakantie vind ik ook best....

                          
Groeten uit het zonnige Griekenland!

14 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes Joke, geniet van al dat fijns daar en pas op met de zon. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat klinkt dat allemaal heerlijk,geniet er lekker van en wandelen kun je hier in ons kikkerlandje nog genoeg!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk ik ben jaloers hi hi
    Geniet ervan.
    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat heerlijke Joke, lekker genieten,meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zalig! Als ik die foto's zie krijg ik het vanzelf warm.
    Geniet er maar lekker van.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie, breng je de warmte mee als je terug komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. QUE LINDO VIAJE!!!!!!
    HACE 4 AÑOS QUE NO VIAJO EN AVION....
    SALUSITOS

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh wat heerlijk! Geniet van je tijd daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dat ziet er heerlijk uit!
    Beter dan die donkere lucht hier, geniet ervan!

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhhhhhhhhh...ben jaloers! Wil ook tropische temperaturen ;)
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk...geniet er maar lekker van en als je terug komt, neem je de zon dan mee?
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er fantastisch uit. Geniet er maar van!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 'K ben niks jaloers..........alleen te weten hoe lekker warm het daar is, heerlijk.
    Geniet er maar met volle teugen van en probeer een heel klein beetje warmte deze kant op te sturen, mijn botjes zouden daar zo blij mee zijn :-)
    Veel plezier nog.
    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I envy your wonderful getaway!! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me