links boven

dinsdag 21 mei 2013

Vlucht naar de zon

Samen met mijn vriendin nemen we vandaag een 
Vlucht naar de Zon!!!
Ik mis de warmte van de zon!
Even weg, even verstand op nul...
het hoofd leeglopen....
we gaan kilometertjes  maken...lopen, lopen, lopen....
Rondje Rhodos!


Naar zo'n heerlijk strandje, lekker wegdromen
op mijn favourite muziek
Mumford and Sons





Als jullie dit lezen zitten we lang en breed in de lucht.
Vanmorgen om 05.05 in de trein richting Schiphol
en om 07.45 vertrekken we vanaf Schiphol
Helaas een tussenstop in Kos
Dat stijgen en landen is nou niet bepaald mijn ding,
maar ja, blik maar op oneindig..... 

Er even tussenuit!
Groeten uit Griekeland

14 opmerkingen:

  1. QUE LUGAR MAS HERMOSO!!!!!!!!!!!

    VEO QUE TIENES U AVISO DE URUGUAY......
    DIVINO LUGAR.
    CHAUCITO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig, geniet er maar van!

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had zo wel met je mee gewild, ben ook wel toe aan een beetje zon. Geniet er lekker van en stuur een beetje zon naar ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En of je gelijk hebt .... een hele fijne vakantie!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet er van en breng wat zon mee terug voor ons ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heerlijk Joke. Ja als de zon niet naar hier komt moet je hem zelf maar gaan zoeken. Geniet er maar lekker van. Aan de omgeving zal het niet liggen als ik die foto ziet.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne vakantie hoor!!!
    Groetjes van anna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet ervan, hier niet veel soeps!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw heerlijk, maar uh wat is dat zon? ha ha.
    Nou heel veel plezier hoor!
    xx Meijra

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me