links boven

woensdag 30 oktober 2013

Job Groenewegen in Memorandum!

In Memorandum!
JOB GROENEWEGEN


Gisteren toen ik het Noord-Hollands dagblad opensloeg,
zag ik tot verbijstering,
 dat Job Groenewegen op 50-jarige leeftijd 
plotseling was overleden afgelopen zaterdag,
tijdens een wandeling met zijn muzikale vrienden in de waterleidingduinen bij Vogelenzang.
Op de terug weg werd hij onwel, 
zijn hart hield op met kloppen
 en reanimatie mocht niet meer baten...
Hij is helaas te vroeg heengegaan! 

Schokkend te beseffen,dat opeens je leven 
zomaar voorbij kan zijn!

Hij schreef zijn eigen liedjes, zong en speelde
zowel op de gitaar en de piano.
Hij was de Hoornse filmer en liedjesmens,
een musicus en tv-maker.


Afgelopen zomer tijdens de Hoornse Stadsfeesten,
zag ik hem voor het eerst optreden 
in de winkelstraat  op de Grote Noord in Hoorn
met zijn band De Grote Beer!
Ik heb werkelijk ontzettend genoten van zijn mooie liedjes,
die hij zomaar vanuit de achterbak van zijn auto zong
 en speelde met zijn band...
samen met zijn zus op de viool...
Ik was gelijk een echte fan!
Ik heb het nog uitgebreid gefilmd....

Luister en bewonder!





Ik dacht nog wat leuk om op zo n manier door stad en land
te trekken om allemaal mooie liedjes te zingen....
Dat zou ik ook wel willen........



Gelukzoeker!
 Een van zijn prachtige liedjes!







Nogmaals Gelukzoeker op het Kerkplein in Hoorn
tijdens de Stadsfeesten 23 juni 2013


Nog meer muziek op het Kerkplein......

2 opmerkingen:

  1. Daar word een mens stil van. Je hebt een mooi eerbetoon gemaakt voor deze bijzondere man!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me