links boven

zondag 11 mei 2014

Haakcafe de Turf

Afgelopen donderdag  8 mei 2014 was het weer zover:
HAAKCAFE DE TURF

Hier een kleine indruk waar de dames mee bezig zijn...


Ook hier zijn een paar dames in de ban
 van de Spaanse trui!
De mijne is nu ook al bijna klaar...
Nog even de mouwen afhaken en dan laat ik het jullie zien....
Het kostte me wel wat moeite en tijd,
want ook ik moest verschillende keren uithalen,
omdat ik de mist in ging.


Danique haakte deze spannende pop
en weer een ander was bezig met een aap
Ook Anneke  heeft nog een leuk macrame potje gemaakt,
tijdens de workshop van Eefke de vorige keer


Alice haakte deze A.H.- tas en Danique
 deze Stripe Blanket!


De volgende keer is het de laatste keer 
voor de vakantie alweer,
dan houden wij de maanden juli en augustus een stop
en beginnen weer  op de 2e donderdag in september.

Maar voor degene die in  juli nog thuis zijn
is er wel op woensdag 16 juli 2014
De Weversmarkt
in Hoorn
Natuurlijk zijn wij weer present
met ons Haakcafe

Iedereen die wat te verkopen heeft,
kan zich de volgende keer opgeven bij mij
 om mee te doen die dag!!!
We delen dan gezamelijk de kosten van de 2 stallen,
die wij gehuurd hebben.

Hopelijk is het weer zo mooi weer,
als de vorige keer!
Toen hebben we ontzettend veel lol gehad.


Haakcafe De Turf
Gedempte turfhaven 19
Hoorn
Donderdag 12 juni 2014 van 18.30 tot 21.00


Het was weer, zoals altijd reuze gezellig!
Tot de volgende keer!

Groetjes Joke alias Lindevrouw

5 opmerkingen:

  1. Hey Joke, wat een leuk bericht weer, en wat een mooie foto's er word enorm gehaakt, het lijkt erop dat er vorderingen zijn t' word steeds mooier,.!* ps. mijn tas is die van Deen haha
    Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige dingen hebben jullie gemaakt. Jammer dat Hoorn te ver weg is om ook eens aan te schuiven, want het lijkt me heel inspirerend en gezellig om zo samen te haken.

    Groetjes en succes met het afmaken van jouw Spaande trui, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Joke, jullie initiatieven vind ik steeds geweldig hoor. Jammer dat het zo ver van huis is :- ( Zou er eens moeten gaan aan denken om zelf iets op te starten hier bij ons in de streek. Die Spaanse trui zet ik op mijn to do lijstje want die vind enig.
    Geniet van jullie samenkomst weldra, haak er lekker op los en maak er een onvergetelijke dag van. Het mooie weer zal ik reeds bestellen voor jullie :-)
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke avond is dat weer geweest. En wat een mooie dingen worden er gemaakt.
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was zeker weer gezellig en volgende keer ben ik er, als het even kan, natuurlijk weer bij. Ook op de Weversmarkt zal ik weer aansluiten (heb nu wel wat te verkopen), want dat wil ik echt niet missen :-) Wie weet komt er wel weer een tv-ploeg langs hahaha :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me