links boven

dinsdag 9 september 2014

Gehaakt kleedje met viooltjes

Een Gehaakt Kleedje met Viooltjes

In een kringloopwinkel vond ik pas geleden,
 dit leuke schattige kleedje voor een prikkie...


Het trok gelijk mijn aandacht....


Die vind ik gaaf! Ik hoef het nog geeneens zelf te haken...


Ik heb er een mooi plekje voor gevonden...


Leuk om deze nu ook eens zelf te haken....


Vond zowaar nog een diagram van dit leuke kleedje...


Dus je kan zo aan de slag als je een beetje handig bent.....
Met durable katoen nr. 8 en haaknaald 2,5 of 3 wordt
de middellijn ongeveer 25 cm


Veel haakplezier!
Groetjes Lindevrouw

4 opmerkingen:

  1. Wow, viooltjes! Daar ben ik dol op. Geweldig dat je ook nog het patroontje hebt gevonden. Ik ga dit patroon gelijk even pinnen.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige 'schat' om te vinden in ee kringloop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig wat een mooi kleedje, echt mijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat past het mooi op je tafeltje. Leuk gevonden en bedankt om te delen

    Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me