links boven

dinsdag 9 augustus 2016

Muurtekening

De Muurtekening van mijn dochter!


Dit is het eind resultaat!


Afgelopen  weken ben ik 2 keer met mijn dochter 
afgereisd naar Maastricht, 
waar zij een opdracht had om in een Bistro 
alias Eetrestaurant Dormio Resort,
 aan de rand van Maastricht een Muurtekening te maken!


De poten van de dieren als mes en vork en lepel.....
Het moest natuurlijk iets te maken hebben met eten...
Vleesgerechten, visgerechten en kipgerechten etc.......


Zomaar getekent uit de losse pols, geen geschets, 
in een keer raak!







Hier nog de de lege wand op de achtergrond...


De Geknoopte Plantenbakken tussen de leuke lampen
 vond ik erg tof....


In de damestoilet hing deze leuke plantenhanger 
geknoopt met touw...


Al met al een leuke uitdaging!
En een ervaring rijker!

Fijne week!
Groetjes Lindevrouw

5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend gave muurtekening en wat knap zo uit de losse pols. Lijkt me een heel gezellig restaurant met die leuke lampen en hangplanten!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat mooi en wat een talent heeft je dochter,proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super daar mag je best trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me