links boven

maandag 26 september 2016

Onderzetters haken


Onderzetters Haken

Voor de verjaardag van mijn vriendin haakte ik
 deze 6 leuke Onderzetters in Turquoise Blauw,
passend bij haar interieur...


Met haaknaald nr. 3 mm en Catania katoen van SMC (Schachenmayr )
(100% katoen) 50 gram (125 mtr.)


Het Haakpatroon komt van Karin aan de Haak


Een ketting van lossen om de onderzetters
 mooi te bundelen...


Leuk weer deze onderzetters te haken!

Ik had ze al eens gehaakt in verschillende kleuren...
Volg even deze link...

Haakse en Totziens!
Groetjes Lindevrouw


3 opmerkingen:

  1. Onderzetters zijn altijd goed om te haken. Ik heb deze geloof ik ook ooit eens voor m'n moeder gehaakt. Dankbare cadeautjes.
    Groetjes van Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo heb je weer een gezellig cadeautje! :-) Leuke kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. altijd een leuk kadootje onderzetters. en zeker in deze frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me