links boven

maandag 26 december 2016

Kunst Utrecht Centraal Station




Kunst  in en rondom het Centraal Station Utrecht



Een initiatief van Public Works in Utrecht om Kunst
 in het Stationsgebied te presenteren!
Vanaf 2 mei 2016 t/m begin november 2016  is de opvolger van Call of the Mall   in (2013)
 te vinden in Hoog Catharijne en Utrecht CS. 


 Zes kunstenaars(duo’s) verbinden zich voor langere tijd aan het stationsgebied; zij spelen haarfijn in op de dynamiek en het publiek in het stationsgebied.


De kunstenaars zijn: Marcus Coates, Sander Breure & Witte van Hulzen, PolyLester (Gabriel Lester & Martine Vledder), Constant Dullaart, Berend Strik i.s.m. Aziz Bekkaoui en HeHe (Helen Evans & Heiko Hansen).


 j.l. Zaterdag 9 november 2016 werd ik verrast door deze Kunstwerken aan de achterkant van
 Centraal Station in Utrecht,
 toen ik sávonds terugliep van een dag vol creatieve uitspattingen bij de Krea Doe Beurs
 in Utrechtse Jaarbeurshallen...



Natuurlijk moest ik foto's maken hiervan...


Ook heb ik nog een filmpje ervan gemaakt!
Ook te vinden op mijn YOUTUBE-kanaal
https://www.youtube.com/user/lindevrouw


Voor nog meer informatie van Public Works Utrecht
 hier nog een filmpje...


Fijne Kerstdagen nog!
Liefs Lindevrouw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me