links boven

dinsdag 27 december 2016

Mandala`s haken of dromenvangers

Mandala´s als Dromenvangers!


Deze Mandala´s haakte ik onlangs al...


Geen tijd om het eerder te posten....
Mag dit van mijzelf eigenlijk niet meer zeggen: geen tijd!
Er is natuurlijk altijd tijd! 


Tijd zouden we beter moeten benutten,
want dan kan er veel!


Ik heb deze Mandala´s met zoveel plezier gemaakt....


Ik weet alleen niet meer waar ik de patroontjes allemaal vandaan heb gehaald...
Meestal gebruik ik Pinterest!



Mijn gekleurde Mandala´s hebben 
allemaal een plekje gekregen
voor mijn keukenraam.....


De overige Mandala`s op dit keukenraam


Veel haakplezier!
Groetjes Lindevrouw

3 opmerkingen:

  1. Heel kleurrijk, die mandala's! Passen perfect aan je raam.
    Fijne Feestdagen,
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kleurrijke gezelligheid is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er leuk uit voor je keukenkraan!
    Groetjes,Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me