links boven

zaterdag 31 december 2016

Mijn Haakwerk in 2016

Aan het einde van het jaar nog even
 een Terugblik van 2016, 
wat ik allemaal heb gehaakt...


Alles terug te vinden onder het pagina knopje
 Mijn Haakwerk


Ook voorgaande jaren zijn terug te vinden
 onder het pagina knopje
 Mijn Haakwerk


Wat haakt een mens toch wat af in zo'n jaar...


Leuk om er even bij stil te staan...


2016 Was het jaar van mijn eerste kleinzoon,
dus voor hem heb ik ook een aantal dingen gehaakt...


In een jaar tijd is het al een beste kerel geworden...
ongelovelijk hoe snel dat gaat!


Ik heb mij door een hoop verschillende dingen laten inspireren...


En ik ben nog helemaal niet uitgehaakt...


Op naar 2017, want ik blijf gewoon doorhaken...


Hier nog een totaal plaatje van 2016...


Verder wil ik iedereen een Fijne Jaarwisseling wensen!
Tot Haaks! Tot volgend jaar!
Tot 2017!

Liefs Lindevrouw

2 opmerkingen:

  1. Jaa, wat heb ik genkten van je posts en wat jnspirerend allemaal. Fijne jaarwisseling en een super 2017 ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een energie om zoveel stuks te maken ,ga zo door en nog een mooi en gezond 2017 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me