links boven

vrijdag 22 december 2017

Dot Painting Christmas Balls

Dot Painting Christmas Balls


Voor de gestippelde ballen heb ik 
de Dotpainting techniek gebruikt...


Zo leuk om te doen...
Je gebruikt gewoon Acrylverf van de Action
Op een WCrolletje laat je ze daarna drogen....



De ballen hangen inmiddels in de Kerstboom....


Als je het echt mooi wilt doen,
 moet je heel precies werken....



Zo je ziet heb ik het niet echt precies gedaan....
Voor een eerste keer is het niet erg 
om het eens uit te proberen....
Een volgende keer ga ik het nog precieser
 doen met beter gereedschap.....


Op Youtube kan je leuke filmpjes hierover vinden......


Hier een Youtubefilmpje stap voor stap....
Ik vind het mooist met een donkere achtergrond .....


Met een KerstAPP op mijn telefoon,
 heb ik van de foto's van de Kerstballen, 
Kerstkaarten gemaakt...
En afgedrukt op mijn printer....


Ik wens iedereen die mijn blog bezoekt 
Hele Fijne Kerstdagen toe!


Liefs Groetjes Lindevrouw


5 opmerkingen:

  1. ik vind je kerstballen erg leuk geworden!!! vrolijk!!
    en gescrolled door je laatste blogjes.. nog gefeliciteerd met je mooie kleindochter !
    en wat leuk die appel en barbierok van een boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ook leuk voor op school. Jullie ook fijne dagen. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan! Wens jou en uw gezin prettige feestdagen toe en een schitterend 2018!
    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog! Altijd leuk als je een berichtje achterlaat! Groetjes Joke

Made by me